Știri

MADE IN DANUBE - REGISTRATION OPEN FOR BEST PRACTICE WORKSHOP IN NITRA - 30TH JAN. 2018

09 Jan 2018

The Made in Danube Consortium is inviting you to join its 

Social-, Service-, and Eco-innovations in Bio-economy: Best Practice Workshop on capacities and opportunities

on 30th January 2018 in Nitra, Slovakia!

Training Objective

The Danube macro-region provides ideal framework conditions for bio-economy due to high-quality natural resources, well-known universities and a strong industrial tissue of SMEs. However, the region is still lagging behind its possibilities and missing links between research and innovation hamper the access to required knowledge and resources.
In such a context, the ZSI – Centre for Social Innovation (Vienna) in cooperation with the Union of Slovak Clusters (UKS) is organising a workshop to bring together representatives of higher education institutions, clusters, SMEs and NGOs, to foster local innovation capacity through good practises examples and knowledge exchange on cross-cutting issues related to bio-economy such social-, services- and eco-innovation.

For more information related to the http://www.interreg-danube.eu/news-and-events/project-news/1575

 

Alte știri

42124207_570290623387902_1829915492710612992_n.jpg 19 sept. 2018

Ziua Națională de Participare a a Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării

Pe data de 18 septembrie 2018, în orașul Ungheni s-a desfășurat ce-a de-a treia ediție a Zilei Naționale de Participare a Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării (”Participation Day in the EUSDR”). Acest eveniment este sărbătorit cu regularitate de mai mulți ani printre țările participante la Strategia UE pentru regiunea Dunării, fiind dedicat în special societății civile, cu scopul de a servi drept platformă de dezbatere între reprezentanții societății civile, ai mediului academic, mediului de afaceri și ai administrației publice.

Mai multe >
cbc_0.png 19 iul. 2018

Forum de Parteneriat și celebrarea Zilei Cooperării Europene 2018 în cadrul Programului Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, la Chișinău

Pe data de 25 septembrie 2018, Cancelaria de Stat în colaborare cu Autoritatea de Management și Secretariatul Tehnic Comun (STC) al Programului Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, precum și cu suportul proiectului UE TESIM va organiza la Chișinău, primul Forum de parteneriat în contextul lansării celui de al doilea apel de propuneri de proiecte aferent Programului Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020.

Mai multe >
dunarea2018.php.jpg 2 iul. 2018

Ziua Internaţională a Dunării, marcată la Giurgiuleşti

Mai multe >
DSC_3194.JPG 30 mai 2018

La Bălți au fost prezentate oportunitățile Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării și s-a discutat despre revitalizarea urbană a localităților din Republica Moldova La Bălți au fost prezentate oportunitățile Strategiei U

Conferința regională Oportunitățile Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării (SUERD) a avut loc miercuri, 30 mai, în incinta Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți. La eveniment au participat primari ai orașelor din Regiunea de Dezvoltare Nord, reprezentanți ai administrației publice locale, ai Ministerului Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului (MADRM), ai ADR Nord, reprezentanți ai partenerilor de dezvoltare și experți internaționali.

Mai multe >
DSC_3007.JPG 29 mai 2018

Oportunitățile Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării au fost prezentate în cadrul unei conferințe regionale organizate cu ADR Centru

Conferința regională Oportunitățile Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării (SUERD) a avut loc marți, 29 mai, în incinta Complexului istorico-arhitectural Manuc Bey din orașul Hîncești. La eveniment au fost prezenți primari ai orașelor din Regiunea Centru, reprezentanți ai administrației publice locale, ai Ministerului Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului (MADRM), ai Agenției de Dezvoltare Regională Centru (ADR Centru), reprezentanți ai partenerilor de dezvoltare și experți internaționali.

Mai multe >